خانه » راهنمای خرید » تزیین آشپزخانه با لوستر و چراغ آویز مدرن + 10 مدل خاص
در 27ام مهر, 1402 منتشر شدآخرین بروز رسانی: 27ام مهر, 1402

تزیین آشپزخانه با لوستر و چراغ آویز مدرن + 10 مدل خاص

در سال‌های اخیر تزیین آشپزخانه که بخش مهمی از خانه است مورد توجه بیشتری قرار گرفته و ایده‌های زیادی نیز برای این منظور ارائه شده است؛ ولی استفاده از لوستر و چراغ آویز مدرن در نورپردازی و تزیین آشپزخانه، چیزی است که در تخصص ماست! در این مطلب نکات مهم انتخاب انواع لوستر و چراغ آویز آشپزخانه بیان شده است.

جهت مشاهده مدل‌های متنوع لوستر و چراغ آویز سقفی مدرن + قیمت روز کلیک کنید.

چرا تزیین آشپزخانه مهم است؟

آشپزخانه یکی از محیط‌هایی است که باید به دکوراسیون و تزیین آن توجه کرد. شما ممکن است ساعت‌های زیادی را در آشپزخانه برای آماده کردن یا سرو غذا باشید. هم‌چنین آشپزخانه بخشی از سالن پذیرایی است؛ بنابراین باید به جذابیت و شیک بودن آن توجه کنید تا جلوه‌ی زیبایی را در خانه شما بسازد و شما نیز احساس خوبی در آن داشته‌ باشید.

ایده‌های بسیاری وجود دارد که شما می‌توانید با استفاده از آن‌ها، آشپزخانه خود را از محیطی سرد و ساده تبدیل به فضایی آرامش‌بخش و جذاب کنید. حتی ایده‌های ساده‌ای مانند:

  • استفاده از شیرآلات لوکس
  • استفاده از پرده‌ های زیبا یا طرح‌های دیواری خاص
  • تزیین آشپزخانه با لوازم ساده مثل گلدان، ظروف مسی و قاب عکس

خوشبختانه راه های بسیاری برای بازسازی دکوراسیون و ارتقاء ظاهر آشپزخانه وجود دارد که هم ساده هم ارزان و کم هزینه هستند و غالباً طراحان دکوراسیون داخلی با استفاده از همین روش ها در پی، دیزاین منزل به زیبا ترین شکل و کم ترین هزینه های وارده بر خانواده ها می باشند.

ما در فروشگاه معراج لایتینگ به عنوان تولید کننده اصلی لوستر و آویز سقفی مدرن و متخصص در نورپردازی منازل، استفاده از لوستر و چراغ آویز سقفی را یکی از بهترین گزینه‌ها و ایده‌ای عالی برای تزیین سریع آشپزخانه شما پیشنهاد می‌کنیم؛ در ادامه همراه ما باشید.

چراغ آویز آشپزخانه یک ایده عالی در تزیین آشپزخانه

وظیفه لوستر و چراغ آویز علاوه‌بر ایجاد روشنایی مناسب در آشپزخانه، تزیین و زیباسازی محیط نیز هست. بنابراین یکی از ایده‌های جدید و شیک برای تزیین کردن آشپزخانه در سال‌های اخیر، استفاده از لوستر مدرن و چراغ آویز آشپزخانه مخصوصا در بالای کانتر یا اپن آن است.

چراغ آویز آشپزخانه علاوه بر ایجاد روشنایی، طراحی دلخواه شما را نیز به ارمغان می‌آورد که می‌توانید به صورت کلاسیک یا مدرن و فانتزی به تزیین آشپزخانه خود بپردازید

چراغ آویز اپن آشپزخانه و آویز جزیره

چراغ آویز اپن یا کانتر همانند آویز سقفی آشپزخانه است ولی معمولا با این تفاوت که به صورت چراغ سه تایی با طراحی پایه‌های آن به صورت خطی و یا گرد، مورد استفاده قرار می‌گیرند.

اگر در آشپزخانه جزیره یا میز ناهارخوری دارید بهتر است که لوستر را بالای آن قرار دهید و یا لوستری خریداری کنید که ارتفاع آن قابل تنظیم باشد که هنگام مهمانی و غذا خوردن بتوانید ارتفاع آن را برای میز تعویض کنید.

لوستر و چراغ آویز فانتزی آشپزخانه برای بالای کانتر و جزیره بهتر است از نوع آویزی باشد و اگر سبک دکوراسیون شما کلاسیک است بهتر است از لوستر هایی با زرق و برق کمتر و ابعاد کوچک تر استفاده کنید.

نکات مهم انتخاب و خرید آویز سقفی آشپزخانه

هارمونی مهم ترین عنصر در طراحی داخلی است. آویز سقفی و لوسترها نیز نقطه کانونی و مرکز تقارن آشپزخانه ها هستند و باید در مکان مناسب نصب شوند.

مدل و طرح لوستر نیز باید با سبک طراحی کابینت ها و آشپزخانه شما همخوانی داشته باشد.

علاوه بر نکات بالا لازم است در انتخاب چراغ آویز آشپزخانه نکات زیر را در نظر داشته باشید:

  1. همخوانی اندازه و حجم آویز سقفی با فضای مفید آشپزخانه
  2. توجه به ارتفاع سقف آشپزخانه و یا ارتفاع چراغ آویز ها بسیار مهم بوده که در صورت داشتن سقف‌های کوتاه، بهتر است از لوستر و آویزهای سقفی کوچک و یا تک شعله و همچنین در صورت داشتن سقف‌هایی با ارتفاع بلند از لوستر و آویزهای بزرگ یا چند شعله استفاده کنید.
  3. مدرن و کلاسیک بودن فضای کلی طراحی آشپزخانه خود را در نظر داشته باشید.
  4. توجه به رنگ دیوار و سایر المان‌های آشپزخانه در انتخاب درست آویز سقفی آشپزخانه مهم است.
  5. میزان روشنایی مد نظر در محل نصب لوستر یا چراغ آویز را نیز در نظر داشته باشید.

تزیین آشپزخانه عروس با لوستر آویز آشپزخانه

یکی از بهترین ایده‌ها در تزیین آشپزخانه عروس استفاده از لوستر و آویز مخصوص آشپزخانه و اپن است که فروشگاه معراج لایتینگ بابت این موضوع و کمک به زوج‌های جوان در شروع زندگی مشترک برنامه ویژه‌ای با عنوان طرح جهیزیه آسان ویژه نوعروسان دارد.

اگر در شرف ازدواج هستید و قصد تزیین آشپزخانه و یا منزل خود را دارید از این طرح ویژه استفاده کنید و با کم‌ترین هزینه با استفاده از آویز و لوستر‌های مدرن و زیبا به راحتی آشپزخانه و سایر فضای داخلی منزل نوی خود را آذین و نورانی کنید.

مدل‌های پیشنهادی آویز و لوستر مدرن آشپزخانه

برای جزئیات بیشتر از هر کدام از مدل‌ها روی عکس مربوطه کلیک کنید.

1-چراغ آویز سه تایی مدل باربا با کفی خطی

2-آویز لوستری خاص مدل تیدا چهار شعله

3-لوستر آویز سه شعله خاص مدل مدرنا با کفی خطی

4-لوستر آویز فانتزی مدل وستا شش شعله

5-چراغ آویز سقفی آنیتا سه شعله خطی

6-لوستر مدرن شش شعله مدل بالن6

7-لوستر و آویز سه تایی مدل مدیا با کفی خطی

8-چراغ آویز مدرن مدل راشل سه شعله خطی

9-لوستر آویز مدرن شش شعله مدل ابرا

10-لوستر مدرن و خاص مدل سارین

جمع بندی نکات خرید لوستر و چراغ آویز آشپزخانه

برای اینکه محیط آشپزخانه بهتری داشته باشید، دکوراسیون و مخصوصا نورپردازی آشپزخانه را جدی تر بگیرید. آویزان کردن یک لامپ ساده با نیم متر سیم از سقف آشپزخانه اصلا در شان یک خانواده خوش سلیقه نیست!  با توجه به نکات بالا و ابعاد و بزرگی آشپزخانه خود یک لوستر و آویز سقفی مناسب را انتخاب کنید.

فروشگاه معراج لایتینگ به عنوان تولیدکننده اصلی انواع لوستر و آویز سقفی مدرن در خدمت شما عزیزان می‌باشد

جهت راهنمایی بیشتر و مشاوره کاملا رایگان کافیست با کارشناسان متخصص ما تماس بگیرید. برای دریافت اطلاعات تماس فروشگاه معراج لایتینگ کلیک کنید.