خانه » راهنمای خرید » 11 مدل چراغ آویز سقفی تزئینی مدرن با [طراحی اختصاصی]
در 10ام شهریور, 1402 منتشر شدآخرین بروز رسانی: 10ام شهریور, 1402

11 مدل چراغ آویز سقفی تزئینی مدرن با [طراحی اختصاصی]

در این مطلب به معرفی بهترین مدل‌های چراغ آویز سقفی تزئینی مناسب آشپزخانه و کافه و راهرو می‌پردازیم. این آویزهای سقفی زیبا با طراحی مدرن و اختصاصی و قیمتی اقتصادی در مجموعه تولیدی معراج‌لایتینگ تولید و بدون واسطه عرضه مستقیم می‌شوند.

جهت مشاهده مدل‌های متنوع لوستر و آویز سقفی مدرن + قیمت روز کلیک کنید.

آویز سقفی تزئینی چیست؟

معمولا منظور و هدف نهایی از تهیه یک آویز سقفی تزئینی، چراغ آویزی است که علاوه بر روشنایی بیشتر به عنوان تزئینی برای سقف استفاده شود.

امروزه آویزهای سقفی بسیار محبوب و اقتصادی هستند و جایگزین سرپیچ‌های ساده و معمولی قدیمی شده‌اند و حتی به عنوان جایگزین مناسبی برای لوستر‌های تزئینی گران‌قیمت مطرح می‌باشند.

تفاوت چراغ آویز سقفی تزئینی مدرن با سایر مدل‌ها چیست؟

در سال‌های اخیر بدون شک طراحی به یک اصل مهم در زندگی ما بدل شده است و توجه به طرح و رنگ در طراحی فضای داخلی منازل بسیار پر اهمیت است.

در طراحی مدرن توجه به زوایای خاص و شکسته و همچنین بهره‌مندی از رنگ‌های خنثی یا حتی چشم نواز مانند رنگ آبکاری طلایی بسیار مورد توجه است.

در طراحی چراغ آویز سقفی مدرن مهم‌ترین نکته توجه به اصول طراحی مدرن و دوری از سبک‌های قدیمی و کلاسیک است. این سبک از طراحی آویز‌ها بسیار مناسب به عنوان چراغ آویز آشپزخانه و یا کافه و راهرو می‌باشد که مورد استقبال فراوان است.

ویژگی‌های چراغ آویز سقفی باکیفیت کدام است؟

بدون شک مانند انتخاب بسیاری از محصولات، کیفیت متریال در انتخاب یک چراغ آویز سقفی باکیفیت بسیار موثر و مهم است و در درجه اول اهمیت قرار دارد.

آویز‌های سقفی در انواع متریال آویز چوبی، آویز فلزی و آویز آلومینیومی تولید می‌گردد که هر کدام کاربردها و مزایای خود را دارند.

از نطر مجموعه تخصصی روشنایی معراج، آویز فلزی با پوشش رنگ الکترواستاتیک باکیفیت بهترین گزینه به عنوان آویز سقفی تزئینی باکیفیت است.

ویژگی مهم دیگر در انتخاب چراغ آویز باکیفیت پوشش رنگ و سایر ملزومات آن ازجمه سیم و اتصالات مربوطه است که بسیار مهم و ضروری مخصوصا از نظر ایمنی می‌باشد.

مجموعه تولیدی معراج لایتینگ به عنوان متخصص در تولید چراغ آویز سقفی تزئینی مدرن در ادامه 11 مدل از بهترین نمونه‌های چراغ آویز سقفی تزئینی را برای شما فراهم آورده است.

معرفی چراغ آویز سقفی تزئینی مدرن با طراحی اختصاصی

تمامی مدل‌های انتخاب شده از آویز سقفی تزئینی که در ادامه خدمت شما معرفی می‌گردد دارای طراحی ویژه و کاملا اختصاصی از گروه تولیدی معراج لایتینگ است.

برای جزئیات بیشتر از هر کدام از مدل‌ها روی عکس مربوطه کلیک کنید.

1-آویز تزئینی مدرن و خاص مدل سانا گلس دار

2-لوستر چوبی مدرن و چراغ آویز تک شعله مدل یاس

3-لوستر مدرن و چراغ آویز تزئینی تک شعله مدل فلور

4-لوستر تزئینی مدرن و چراغ آویز تک شعله مدل دیبا

5-لوستر مدرن و چراغ آویز تک شعله مدل سورن

6-لوستر مدرن شش شعله مدل بالن6

7-لوستر شیک و مدرن مدل رسا6

8-چراغ آویز مدرن مدل راشل سه شعله خطی

9-لوستر و چراغ آویز مولکولی تک شعله مدل دایره

10-لوستر مدرن و خاص مدل سارین

11-لوستر مدرن و چراغ آویز تک شعله مدل استوانه ای(لوله ای)